Trening kondycyjny

Trening cardio

Rozłóż sobie trening na 4-5 tygodni przed egzaminem. Wybierz jeden dzień w tygodniu na trening interwałowy.

Pierwszy tydzień robisz swoimi czasami 2,5 okrążenia (5 powtórzeń) i potem 5-6 minut przerwy. Powtarzasz to po tej przerwie 3 razy. Na koniec rozciąganie (porządne).
Drugi tydzień robisz 3 okrążenia (6 powtórzeń) 4 razy.
Trzeci tydzień robisz 4 okrążenia (8 powtórzeń) 3 razy.
Czwarty tydzień robisz 6 okrążeń (12 powtórzeń) 2 razy.
Ostatni tydzień robisz normalny test.
Tydzień egzaminowy – lekki bieg 65% tętna (max 25 min.), dwa dni później (dwa dni przed egzaminem) rowerek 15 minut lekkie tempo.
Zrobisz ten trening, to egzamin pójdzie Ci bardzo łatwo i przyjemnie. Podstawą tego testu jest przyjemność.

Powodzenia! 🙂


Przedstawiamy kompleksowy program zapobiegania kontuzjom UEFA INJURY PREVENTION PROGRAMME FOR REFEREES

Opracowany przez międzynarodową grupę ekspertów materiał szkoleniowy UEFA prezentuje ćwiczenia oraz formy treningowe zapobiegające kontuzjom na które najbardziej podatni są sędziowie piłkarscy. Program stworzony został w oparciu o wieloletnie doświadczenie sędziów FIFA oraz UEFA.

UEFA Injury Prevention


Przedstawiamy kompleksowy program zapobiegania urazom FIFA Eleven+ przeznaczony dla sędziów.

Opracowany przez międzynarodową grupę ekspertów materiał szkoleniowy FIFA 11+ prezentuje ćwiczenia oraz formy treningowe zapobiegające kontuzjom na które najbardziej podatni są sędziowie piłkarscy. Program stworzony został w oparciu o wieloletnie doświadczenie sędziów FIFA oraz UEFA. Opracowany przez międzynarodową grupę ekspertów materiał szkoleniowy FIFA 11+ prezentuje ćwiczenia oraz formy treningowe zapobiegające kontuzjom na które najbardziej podatni są sędziowie piłkarscy. Program stworzony został w oparciu o wieloletnie doświadczenie sędziów FIFA oraz UEFA.
Program występuje w różnych językach (angielski, hiszpański, francuski lub niemiecki), a także w wersji przeznaczonej zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Program występuje w różnych językach (angielski, hiszpański, francuski lub niemiecki), a także w wersji przeznaczonej zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Link: http://f-marc.com/11plus/downloads/


Przedstawiamy kolejną odsłonę planu przygotowania kondycyjnego sporządzonego przez Grzegorza Krzoska, cenionego w UEFA i FIFA instruktora przygotowania motorycznego sędziów. W załączeniu plik z rozpiską treningu.

Zachęcamy jasielskich sędziów do rozpoczęcia kolejnego cyklu treningowego.

Rozpiska treningów tutaj.