Trening kondycyjny

Trening cardio

Rozłóż sobie trening na 4-5 tygodni przed egzaminem. Wybierz jeden dzień w tygodniu na trening interwałowy.

Pierwszy tydzień robisz swoimi czasami 2,5 okrążenia (5 powtórzeń) i potem 5-6 minut przerwy. Powtarzasz to po tej przerwie 3 razy. Na koniec rozciąganie (porządne).
Drugi tydzień robisz 3 okrążenia (6 powtórzeń) 4 razy.
Trzeci tydzień robisz 4 okrążenia (8 powtórzeń) 3 razy.
Czwarty tydzień robisz 6 okrążeń (12 powtórzeń) 2 razy.
Ostatni tydzień robisz normalny test.
Tydzień egzaminowy – lekki bieg 65% tętna (max 25 min.), dwa dni później (dwa dni przed egzaminem) rowerek 15 minut lekkie tempo.
Zrobisz ten trening, to egzamin pójdzie Ci bardzo łatwo i przyjemnie. Podstawą tego testu jest przyjemność.

Powodzenia! 🙂


Przedstawiamy kompleksowy program zapobiegania kontuzjom UEFA INJURY PREVENTION PROGRAMME FOR REFEREES

Opracowany przez międzynarodową grupę ekspertów materiał szkoleniowy UEFA prezentuje ćwiczenia oraz formy treningowe zapobiegające kontuzjom na które najbardziej podatni są sędziowie piłkarscy. Program stworzony został w oparciu o wieloletnie doświadczenie sędziów FIFA oraz UEFA.

UEFA Injury Prevention


Przedstawiamy kompleksowy program zapobiegania urazom FIFA Eleven+ przeznaczony dla sędziów.

Opracowany przez międzynarodową grupę ekspertów materiał szkoleniowy FIFA 11+ prezentuje ćwiczenia oraz formy treningowe zapobiegające kontuzjom na które najbardziej podatni są sędziowie piłkarscy. Program stworzony został w oparciu o wieloletnie doświadczenie sędziów FIFA oraz UEFA. Opracowany przez międzynarodową grupę ekspertów materiał szkoleniowy FIFA 11+ prezentuje ćwiczenia oraz formy treningowe zapobiegające kontuzjom na które najbardziej podatni są sędziowie piłkarscy. Program stworzony został w oparciu o wieloletnie doświadczenie sędziów FIFA oraz UEFA.
Program występuje w różnych językach (angielski, hiszpański, francuski lub niemiecki), a także w wersji przeznaczonej zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Program występuje w różnych językach (angielski, hiszpański, francuski lub niemiecki), a także w wersji przeznaczonej zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Link: http://f-marc.com/11plus/downloads/


Witam Arbitrów!

W załączniku przesyłam plan treningów dla tych, którzy mają ochotę podtrzymać aktywność. Jeśli nie masz ochoty na trening biegowy postaraj się podtrzymać formę poprzez ćwiczenia na siłowni, basen, tenis itp. Możesz też w ramach treningu wybrać się na zajęcia grupowe w fitness typu: pilates, zdrowe plecy, cross fit itp…

Miłego wypoczynku,
Rafał Sawicki

Plan treningowy: Trening 15.12. – 21.12.2014


Przedstawiamy kolejną odsłonę planu przygotowania kondycyjnego sporządzonego przez Grzegorza Krzoska, cenionego w UEFA i FIFA instruktora przygotowania motorycznego sędziów. W załączeniu plik z rozpiską treningu.

Zachęcamy jasielskich sędziów do rozpoczęcia kolejnego cyklu treningowego.

Plan treningowy: Trening 22.12 – 28.12.2014 – przerwa zimowa

Plan treningowy: Trening 29.12 – 4.01.2015 – przerwa zimowa

Plan treningowy: Trening 05.01 – 11.01.2015 – przerwa zimowa

Plan treningowy: Trening 12.01 – 18.01.2015 – Testy w Spale i inni

Plan treningowy: Trening 19.01 – 25.01.2015 – Testy w Spale i inni

Plan treningowy: Trening 26.01 – 01.02.2015 – Testy w Spale i inni

Plan treningowy: Trening 02.02 – 08.02.2015 – Testy w Spale i inni

Plan treningowy: Trening 09.02 – 15.02.2015 – Testy w Spale i inni

Plan treningowy: Trening 16.02 – 22.02.2015 – Testy w Spale i inni

Plan treningowy: Trening 23.02 – 01.03.2015 – Testy w Spale i inni

Plan treningowy: Trening 02.03 – 08.03.2015 – Grupa która była na obozie w Turcji i inni

Plan treningowy: Trening 09.03 – 15.03.2015 – Grupa która była na obozie w Turcji i inni

Plan treningowy: Trening 16.03 – 22.03.2015

Plan treningowy: Trening 23.03 – 29.03.2015

Plan treningowy: Trening 30.03 – 05.04.2015

Plan treningowy: Trening 07.04 – 12.04.2015

Plan treningowy: Trening 13.04 – 19.04.2015

Plan treningowy: Trening 20.04 – 26.04.2015

Plan treningowy: Trening 27.04 – 03.05.2015

Plan treningowy: Trening 04.05 – 10.05.2015

Plan treningowy: Trening 11.05 – 17.05.2015

Plan treningowy: Trening 18.05 – 24.05.2015

Plan treningowy: Trening 25.05 – 31.05.2015

Plan treningowy: Trening 01.06 – 07.06.2015

Plan treningowy: Trening 22.06 – 28.06.2015

Plan treningowy: Trening 29.06 – 05.07.2015